Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
ринок товарів, рынок товаров
Підтеми:
Документи:
- Адлер, О. О. Системний аналіз факторів конкурентоспроможності продукції промислового підприємства в ринкових умовах [Текст] / О. О. Адлер, І. В. Охріменко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Тенденції управління фінансовими та інноваційними процесами в умовах ринкових перетворень" 2 березня 2012 р. / МОНМС України, ВНТУ, ЧНУ ім. Ю. Федьковича, ЗНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 257-258.
- Геселова, Н. В. Інструментарій регулювання економічного зростання на засадах макроекономічної рівноваги [Текст] / Н. В. Геселова // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 5. – С. 32-37.
- Голошубова, Н. Актуальні питання розвитку бізнесу для людини [Текст] / Н. Голошубова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2010. – № 2. – С. 43-54.
- Дудяк, Р. П. Організація біржової діяльності [Текст] : навчальний посібник / Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль. – Л. : Магнолія 2006, 2007. – 360 с. – ISBN 966-8340-05-5 : 60,00 грн.
- Іванова, А. М. Інфраструктура ринку споживчих товарів: проблеми і напрямки розвитку [Текст] / А. М. Іванова // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 9. – С. 55-65.
- Козьменко, С. М. Фінансіалізація економіки та її вплив на індикатори соціально-економічного розвитку окремих країн [Текст] / С. М. Козьменко, М. В. Корнєєв, В. В. Македон // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – № 11. – С. 290-298.
- Мазаракі, А. Ринок споживчих товарів в Україні: посткризові тенденції [Текст] / А. Мазаракі, В. Лагутін // Економіка України. – 2011. – № 9. – С. 17-26.
- Онегіна, В. Умови еквівалентності обміну [Текст] / В. Онегіна // Економіка України. – 2012. – № 7. – С. 4-15.
- Пустовойт, О. Рынок потребительских товаров Украины: тенденции развития и влияние на структуру экономики [Текст] / О. Пустовойт // Економіка України. – 2011. – № 1. – С. 59-69.
- Пушкар, Г. О. Інформаційне забезпечення вітчизняного ринку інтер'єрного текстилю [Текст] / Г. О. Пушкар, Б. Б. Семак // Науково-технічна інформація. – 2011. – № 3. – С. 45-50.
- Шевелева, Т. Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынков товаров и услуг [Текст] / Т. Шевелева // Інтелектуальна власність. – 2010. – № 9. – С. 12-16.
|