Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
вивчення іноземних мов, изучение иностранных языков
Документи:
- Авраменко, М. М. Підготовка студентів економічних спеціальностей до ділового спілкування англійською мовою [Текст] / М. М. Авраменко // Нові технології навчання. – 2009. – Вип. 57. – С. 41-44.
- Азарова, Л. Є. Соціальні фактори викладання і вивчення іноземних мов на сучасному етапі розвитку суспільних відносин [Текст] / Л. Є. Азарова, О. В. Рябоконь // Вісник ВПІ. – 1997. – № 4. – С. 86-88.
- Ананьина, Г. А. Пособие по французскому языку для химико-технологических вузов [Текст] / Г. А. Ананьина, М. И. Зендрикова, Н. В. Юрченко. – М. : Высшая школа, 1967. – 112 с. – 0,16 р.
- Арістова, Н. Формування критеріїв діагностики рівнів сформованості мотивації вивчення іноземної мови студентів вищих нелінгвістичних закладів освіти [Текст] / Н. Арістова // Вища освіта України. – 2008. – № 1. – 58-63.
- Бабушко, С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу [Текст] / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Педагогіка і психологія. – 2016. – № 4. – С. 47-54.
- Берхина, А. Я. Учебник немецкого языка [Текст]. Ч. II / А. Я. Берхина, Т. И. Король, В. А. Соснина ; под ред. И. В. Рахманова. – Переработ. изд. – М. : Международные отношения, 1966. – 400 с. – 0,89 р.
- Бідасюк, Н. Використання паралельних текстів для вивчення іноземної мови [Текст] / Н. Бідасюк // Вища школа. – 2018. – № 3. – С. 18-29.
- Бокшань, Г. І. Створення "ситуації успіху" як засіб забезпечення мотиваційної достатності на заняттях з іноземної мови [Текст] / Г. І. Бокшань // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 329-330.
- Бурковська, Л. Д. Інтернет у вивченні іноземних мов в умовах дистанційного навчання [Текст] / Л. Д. Бурковська // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. Вип.17. - Вінниця: ВДПУ, 2006. – 80-81.
- Вдовін, В. В. Комунікативний підхід як оптимальний засіб вивчення іноземної мови у ВНЗ [Текст] / В. В. Вдовін // Вісник НУ "Львівська політехніка". – 2007. – № 586. – 15-20.
- Вікторова, Л. В. Навчання іноземних мов студентів нефілологічних спеціальностей: сучасні підходи, методи та умови [Текст] / Л. В. Вікторова // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / НМЦ ВО. – К. : Наук. метод. центр вищої освіти, 2010. – Вип. 63, Ч. 2. – С. 20-25.
- Вікторова, Л. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. Вікторова, О. Комарова // Вища школа. – 2012. – № 9. – С. 62-67.
- Гіренко, І. В. Індивідуалізація навчального процесу студентів під час вивчення іноземної мови [Текст] / І. В. Гіренко // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. – 2008. – Вып. 41. – С. 7-9.
- Гіренко, І. В. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови у ВНТЗ [Текст] / І. В. Гіренко // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета : сборник научных трудов / МОН Украины, ХНАДУ, Северо-Восточный научный центр Транспортной академии Украины. – Харьков : ХНАДУ, 2014. – Вып. 64. – С. 7-10.
- Гулыга, Е. В. Грамматико-лексические поля в современном немецком языке [Текст] / Е. В. Гулыга, Е. И. Шендельс. – М. : Просвещение, 1969. – 184 с. – ("Библиотечка учителя иностранного языка").
- Дембровська, О. Б. Використання вправ, спрямованих на розвиток навичок читання і розуміння під час навчання студентів немовних ВНЗ іноземній мові [Текст] / О. Б. Дембровська // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України ; Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 63 : ч. 1. – С. 62-67.
- Дембровська, О. Б. Використання вправ на заняттях з іноземних мов, спрямованих на розвиток мовленнєвих навичок у студентів немовних факультетів [Текст] / О. Б. Дембровська // Проблеми освіти / МОН України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти, 2010. – Вип. 65. – С. 17-22.
- Дембровська, О. Б. Способи навчання та вивчення іноземної мови студентами немовних вищих навчальних закладів [Текст] / О. Б. Дембровська // Нові технології навчання. – 2009. – Вип. 57. – С. 80-82.
- Демчук, С. В. Прамний додаток для вивчення іноземних слів "English for you (E4U)" [Текст] / С. В. Демчук, О. В. Романюк // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Т. 2. – С. 921-924.
- Дюканова, Н. М. Проблеми застосування тестів під час вивчення іноземної мови [Текст] / Н. М. Дюканова // Нові технології навчання. – 2007. – Вип.46. – 26-31.
- Зубенко, О. В. Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземних мов в технічному вузі [Текст] / О. В. Зубенко, С. О. Медведєва // Вісник ВПІ. – 2008. – N 4(80). – С. 119-122.
- Ільчишин, Н. М. Культурологічний підхід до вивчення іноземної мови [Текст] / Н. М. Ільчишин // Вісник НУ "Львівська політехніка". – 2007. – № 586. – 20-24.
- Ісаєнко, С. А. Науково-методичне забезпечення навчальної дисципліни "іноземна мова професійного спрямування" для інженерно-технічних спеціальностей [Текст] / С. А. Ісаєнко // Проблеми освіти. – 2008. – вип. 54, спецвип. 2. – С. 76-80.
- Кавєріна, О. Г. Створення курсів навчання іноземної мови на основі інтегративного відбору дидактичного матеріалу [Текст] / О. Г. Кавєріна // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. Вип.16. - Вінниця: ВДПУ, 2005. – 73-76.
- Калашнік, Н. В. Педагогічні принципи тестового контролю та оцінювання знань студентів [Текст] / Н. В. Калашнік // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. Вип.16. - Вінниця: ВДПУ, 2005. – 234-237.
- Кміта, Є. В. Основні принципи комунікативного навчання іноземній мові [Текст] / Є. В. Кміта // Проблеми освіти [Текст]. – 2007. – вип. 51. – С 41-45.
- Ковтун, В. Знання іноземної мови - одна з умов гармонійного розвитку особистості в сучасному світі [Текст] / В. Ковтун // Освіта і управління. – 2003. – 6, № 1. – С. 133-135.
- Козлакова, Г. Сучасні аспекти європейської політики вивчення іноземних мов в університетах [Текст] / Г. Козлакова // Вища освіта України. – 2004. – № 2. – 83-87.
- Конончук, І. В. Мова у педагогічно-антропологічній думці Больнова [Текст] / І. В. Конончук // Нові технології навчання. – 2009. – Вип. 57. – С. 65-69.
- Корсун, Ю. О. Білінгвальне навчання як тенденція розвитку освіти в XXI столітті [Текст] / Ю. О. Корсун // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 515-517.
- Кривешко, Т. Англомовний студент: організація роботи Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова [Текст] / Т. Кривешко, М. Мельник // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. – 2016. – № 3. – С. 9-10.
- Кухта, І. В. Іншомовна компетентність у контексті формування комунікативної культури студентів у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / І. В. Кухта // Вісник ВПІ. – 2008. – N 4(80). – С. 27-32.
- Кушнарьова, Т. І. Обробка, інтерпретація результатів підсумкового тестування рівня володіння вміннями читати англійські тексти за фахом у немовному вищому навчальному закладі [Текст] / Т. І. Кушнарьова // Нові технології навчання. – 2006. – № 44. – 117-120.
- Лівенцова, В. А. Використання телекомунікаційних технологій у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / В. А. Лівенцова // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. Вип.13. - Вінниця: ВДПУ, 2005. – 121-123.
- Ляшенко, Л. Аналіз шляхів і засобів успішних мовних змін в Україні [Текст] / Л. Ляшенко // Вища школа. – 2016. – № 2. – С. 22-31.
- Максимова, Т. В. Способи застосування мультимедіа в процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Т. В. Максимова // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. Вип.13. - Вінниця: ВДПУ, 2005. – 124-126.
- Марлова, А. С. Форми опрацювання іншомовної фахової літератури [Текст] / А. С. Марлова // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. Вип.16. - Вінниця: ВДПУ, 2005. – 93-96.
- Маслюк, Л. П. Проблема формування комунікативної компетенції в письмовому мовленні у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. П. Маслюк // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета : сборник научных трудов / МОН Украины, ХНАДУ, Северо-Восточный научный центр Транспортной академии Украины. – Харьков : ХНАДУ, 2014. – Вып. 64. – С. 15-18.
- Мещанінов, С. Вивчення гомогенних груп студентів для оптимізації процесу вивчення іноземної мови: психолінгвістичний підхід [Текст] / С. Мещанінов // Освіта і управління. – 2002. – № 5. – С. 144-146.
- Москаленко, С. А. Взаємозв'язок мотивації та ефективності засвоєння матеріалу в процесі вивчення іноземної мови [Текст] / С. А. Москаленко // Проблеми освіти / МОН України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти, 2010. – Вип. 65. – С. 35-38.
- Москаленко, С. А. Вплив мотивації на ефективність засвоєння іноземної мови [Текст] / С. А. Москаленко // Нові технології навчання. – 2009. – Вип. 57. – С. 62-64.
- Москаленко, С. А. Мотивація - важливий психологічний чинник і запорука ефективного вивчення іноземної мови [Текст] / С. А. Москаленко // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України ; Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 63 : ч. 1. – С. 89-91.
- Мусійчук, С. М. Розвиток навичок професійно-орієнтованого читання на заняттях з іноземної мови у немовних ВНЗ [Електронний ресурс] / С. М. Мусійчук // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2014. – № 4. – С. 114-117.
- Мусійчук, С. М. Розвиток навичок професійно-орієнтованого читання на заняттях з іноземної мови у немовних ВНЗ [Текст] / С. М. Мусійчук // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2014. – № 4. – С. 114-117.
- Насонова, Н. А. Интернет-ресурсы в изучении иностранных языков [Текст] / Н. А. Насонова // Електронні інформаційні ресурси в освіті і науці: створення, використання, доступ : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 2013 року / ВНТУ. – Вінниця : Вінницький обласний ін-т після дипломної освіти педагогічних працівників, 2013. – С. 73-75.
- Онішко, Т. В. Організація розумово-мовної діяльності студентів у вивченні іноземної мови в технічному вищому навчальному закладі [Текст] / Т. В. Онішко, Н. А. Насонова // Гуманізм та освіта : Збірник матеріалів VIII міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 19-21 вересня 2006 року. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2006. – С. 347-349.
- Павлиш, В. Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами [Текст] / В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко // Вища школа. – 2012. – № 4. – С. 86-91.
- Пішванова, В. Мультимедійні ресурси бібліотеки у вивченні майбутніми спеціалістами іноземних мов : [заочні факультети немовних ВНЗ] [Текст] / В. Пішванова // Вісник Книжкової палати. – 2008. – № 10. – С. 15-17.
- Пішванова, В. Позааудиторне вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі: особистісні стратегії підготовки молодих фахівців [Текст] / В. Пішванова // Вісник Книжкової палати. – 2004. – № 8. – 24-25.
- Пішванова, В. Формування навичок самостійного вивчення іноземної мови майбутніми спеціалістами [Текст] / В. Пішванова // Вісник Книжкової палати. – 2008. – № 4. – С. 20-22.
1
2
|