Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
політика асортиментна
Документи:
- Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної фірми [Текст] / С. М. Калініченко, Т. А. Власенко, Ю. П. Вітковський, А. В. Грібіник // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 61-67. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.61.67.
- Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної фірми [Електронний ресурс] / С. М. Калініченко, Т. А. Власенко, Ю. П. Вітковський, А. В. Грібіник // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 61-67. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.61.67.
- Савчук, О. А. Використання продуктово-маркетингової програми у формуванні асортименту харчових підприємств [Текст] / О. А. Савчук, А. І. Пляскіна // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 1. – 87-94.
- Стернюк, О. Б. Дослідження впливу зовнішнього середовища під час прийняття управлінських рішень щодо асортиментної політики підприємства [Текст] / О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 668 : Проблеми економіки та управління. – С. 420-426.
- Стернюк, О. Б. Особливості асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в умовах кризи [Текст] / О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 400-406.
|