Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
освітні послуги
Документи:
- Васильович, Л. Показники якості процесів освітніх послуг ВНЗ [Текст] / Л. Васильович, К. Маловик, М. Стригунова // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2008. – № 2. – 62-65.
- Воронкова, А. Е. Концептуальні основи побудови моделі менеджменту якості надання освітніх послуг [Текст] / А. Е. Воронкова, Н. Є. Гриньова // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 2. – 39-47.
- Воронько, О. Маркетинг на ринку освітніх послуг: поняття та сутність освітньої послуги [Текст] / О. Воронько // Вища школа. – 2006. – № 5-6. – 84-88.
- Галушко, О. С. Вибір стратегії просування освітніх послуг в умовах інтеграції України у міжнародний освітянський простір [Текст] / О. С. Галушко, С. В. Яцентюк // Науковий вісник Національного гірничого університету. – 2006. – № 4. – 62-65.
- Євтушевський, В. Маркетинг освітніх послуг у системі вищої освіти України [Текст] / В. Євтушевський // Вища освіта України. – 2004. – № 3. – 49-55.
- Жилінкова, І. Забов'язання з надання послуг у сфері інтерактивної (дистанційної) освіти [Текст] / І. Жилінкова // Право України. – 2002. – № 4. – 108-113.
- Загородній, А. Визначення оптимальної ціни освітніх послуг [Текст] / А. Загородній, Н. Подольчак // Вища школа. – 2006. – № 1. – 53-58.
- Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі [Текст] / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психологія. – 2013. – № 1. – С. 92-96.
- Ларина, Т. В. Дослідження територіальних утворень ринку освітніх послуг [Текст] / Т. В. Ларина // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 12. – 108-112.
- Ловінська, Л. Г. Визначення вартості освітніх послуг [Текст] / Л. Г. Ловінська // Фінанси України. – 2017. – № 2. – С. 12-26.
- Мельник, Т. М. Зовнішня торгівля послугами у контексті постіндустріального розвитку України [Текст] / Т. М. Мельник // Економіка України. – 2018. – № 9. – С. 26-36.
- Робак, О. М. Практика одержання освіти в кредит: зарубіжний та український досвід [Текст] / О. М. Робак // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 7. – 208-221.
- Сучасні заклади освіти. IX Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти-2018" [Текст] = VII International exhibition World Edu - 2018 : офіційний каталог / Сучасні заклади освіти. – Київ : [Б. в.], [2017]. – 285 с. – 30,00 грн.
- Сучасні заклади освіти. VII Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти" [Текст] = V International exhibition World Edu - 2017 : офіційний каталог / Сучасні заклади освіти. – Київ : [Б. в.], [2017]. – 287 с. – 35,70 грн.
- Тохтар, Г. І. Сучасні проблеми здійснення рекрутингу іноземних студентів на навчання у ЗВО України [Текст] / Г. І. Тохтар, Н. С. Моргунова // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета : сборник научных трудов / МОН Украины. – Харьков : ХНАДУ, 2018. – Вып. 80. – С. 19-23.
- Ус, М. Ф. Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання [Текст] / М. Ф. Ус, О. М. Аблязова, Н. Л. Костьян // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 12. – 185-192.
- Цимбал, Л. І. Особливості ціноутворення на ринку освітніх послуг [Текст] / Л. І. Цимбал // Фінанси України. – 2005. – № 4. – 81-84.
- Яловега, Н. І. Служба маркетингу у системі управління вищого навчального закладу: передумови та необхідність існування [Текст] / Н. І. Яловега // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 11. – 113-119.
|