Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
реклама
реклама політична
Документи:
Акайомова, А.
Особливості іміджу як складової політичного маркетингу [Текст] / А. Акайомова // Політичний менеджмент. – 2010. – № 1. – С. 54-60.
Барматова, С.
Чи здатна політична реклама "перевернути світ"? [Текст] / С. Барматова // Соціальна психологія. – 2007. – № 1. – 89-95.
Бебик, В.
Соціально-психологічні аспекти ефективності політичної реклами в мас-медіа [Текст] / В. Бебик, Н. Трач // Соціальна психологія. – 2008. – № 1. – 51-59.
Ганжуров, Ю.
Політична реклама як комунікативна складова формування парламентської еліти [Текст] / Ю. Ганжуров // Політичний менеджмент. – 2006. – Спецвипуск. – 191-206.
Кафарський, В.
Політична реклама: проблеми правового регулюваня [Текст] / В. Кафарський // Право України. – 2006. – № 10. – 24-69.
Шпортько, О.
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу [Текст] / О. Шпортько // Політичний менеджмент. – 2007. – № 6. – 96-105.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'