Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг персоналу
Документи:
- Гладка, О. І. Сутність та порівняльна характеристика внутрішнього та зовнішнього маркетингу персоналу [Текст] / О. І. Гладка // Економіка транспортного комплексу : збірник наукових праць / МОН України, ХНАДУ. – Харків : ХНАДУ, 2015. – Вип. 26. – C. 143-155.
- Захарчин, Г. М. Управління персоналом в контексті сучасних викликів [Текст] / Г. М. Захарчин, Ж. В. Поплавська // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – № 4. – С. 125-133.
- Кобяк, О. В. Маркетинг персоналу як вид інформаційного забезпечення ринку праці молодих фахівців [Текст] / О. В. Кобяк // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 10. – 77-82.
- Криворучко, О. М. Обґрунтування концепції маркетингу персоналу [Текст] / О. М. Криворучко, О. І. Гладка // Економіка транспортного комплексу : збірник наукових праць / МОН України, ХНАДУ. – Харків : ХНАДУ, 2016. – Вип. 27. – С. 5-14.
- Никоненко, А. В. Маркетинговий підхід до визначення понять "конкурентоспроможність робочої сили" та "конкурентоспроможність персоналу" [Текст] / А. В. Никоненко // Економіка транспортного комплексу : збірник наукових праць / МОН України, ХНАДУ. – Харків : ХНАДУ, 2016. – Вип. 28. – С. 30-41.
- Сагайдак, М. П. Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналіз [Текст] / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 7. – С. 110-117.
|