Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
свідомість масова
Документи:
- Бурлачук, В. Символічні системи і конституювання соціального смислу [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2004. – № 3. – 147-155.
- Злобина, О. "Екранна версія" життя і зміни особистісної суб'єктивності [Текст] / О. Злобина // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2002. – № 2. – 33-37.
- Нальотов, А. Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість [Текст] / А. Нальотов // Політичний менеджмент. – 2007. – № 5. – 126-137.
- Резнік, О. Урядові реформи в масовій свідомості громадян України [Текст] / О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2012. – № 2. – С. 151-164.
|