Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
політика маркетингова, политика маркетинговая
Підтеми:
Документи:
- Біловодська, О. А. Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності [Текст] / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2016. – № 846. – С. 16-20.
- Боровик, О. Б. Маркетинг особистості бібліотекаря – вимога до професійної діяльності сучасної бібліотеки закладу вищої освіти [Текст] / О. Б. Боровик, Т. Ю. Резутіна // Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. б-к ЗВО (Одеса, 4-6 лип. 2018 р.) / МОН України, НБ ім. М. Максимовича КНУ ім. Т. Шевченка, НБ ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ, 2018. – С. 41-51.
- Громова, Я. А. Механізм використання маркетингового інструментарію металургійною галуззю в експортній діяльності [Текст] / Я. А. Громова // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 5. – С. 92-101.
- Жуков, С. А. Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств [Текст] / С. А. Жуков, В. П. Федурця, Я. А. Громова // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – № 6. – С. 213-219.
- Закрижевська, І. В. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки [Електронний ресурс] / І. В. Закрижевська, Т. І. Каткова, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 160-172. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172.
- Закрижевська, І. В. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки [Текст] / І. В. Закрижевська, Т. І. Каткова, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 160-172. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172.
- Кардаш, В. Я. Маркетингова товарна політика [Текст] : Підручник / В. Я. Кардаш ; МО і науки України. – К. : КНЕУ, 2001. – 240с. – ISBN 966-574-287-6.
- Корінєв, В. Дослідження мотивацій споживачів шляхом тестування цін [Текст] / В. Корінєв // Економіка України. – 2002. – № 1. – 30-35.
- Корман, І. І. Аналіз вітчизняного ринку риби та морепродуктів і факторів, що визначають поведінку споживачів на цьому ринкуС [Текст] / І. І. Корман // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 4. – С. 50-55.
- Савченко, Ю. Т. Дослідження маркетингових каналів розподілу на ринку систем протипожежного захисту [Текст] / Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017. – № 863. – С. 185-191.
|