Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
нейромаркетинг
Документи:
- Балик, У. О. Порівняння прогностичної валідності методів фокус-груп та когнітивного маркетингу (англ.м.) [Текст] / У. О. Балик, М. В. Колісник // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2020. – Vol. 2, № 2. – С. 9-18.
- Благодир, Л. М. Нейроекономічні механізми прийняття управлінських рішень [Текст] / Л. М. Благодир // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2005-2007.
- Рибачук, Н. В. Етапи та проблеми розвитку маркетингу в Україні [Текст] / Н. В. Рибачук // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2008-2011.
|