Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
контроль
контроль маркетингової діяльності, контроль маркетинговой деятельности
Документи:
Бурєнніков, Ю. Ю.
Основні етапи системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бурєнніков // Вісник машинобудування та транспорту. – 2016. – № 1. – С. 12-16.
Бурєнніков, Ю. Ю.
Основні етапи системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту [Текст] / Ю. Ю. Бурєнніков // Вісник машинобудування та транспорту. – 2016. – № 1. – С. 12-16.
Хадріан, П. Стець О.
Можливості використання аудиту як інструменту маркетингового контролю:на прикладі польського та українського підприємств (англ.м.) [Текст] / П. Стець О. Хадріан // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2020. – Vol. 2, № 2. – С. 79-91.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'