Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
навчання кредитно-модульне
Документи:
- Васюк, О. Організація кредитно-модульної системи навчання у вищій школі [Текст] / О. Васюк // Вісник Книжкової палати. – 2009. – № 9. – С. 24-26.
- Головко, С. Г. Дидактичні особливості контролю та оцінювання навчальних досягнень в умовах кредитно-модульного навчання [Текст] / С. Г. Головко // Проблеми освіти : науковий збірник / МОН України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти, 2010. – Вип. 62. – С. 54-58.
- Маценко, Л. Теоретико-методичні аспекти застосування кредитно-модульної системи навчання [Текст] / Л. Маценко, Т. Павленко // Вісник Книжкової палати. – 2009. – № 7. – С. 32-36.
- Мороз, Л. В. Умови адаптації студентів першого курсу до кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / Л. В. Мороз // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОНМС України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Наук. метод. центр вищої освіти, 2011. – Вип. 68. – С. 169-178.
- Сікорський, П. Принципи кредитно-модульної технології навчання [Текст] / П. Сікорський // Вища школа. – 2004. – № 4. – 69-76.
- Хоботова, Э. Б. Возможности совершенствования кредитно-модульной технологии обучения [Текст] / Э. Б. Хоботова // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета : сборник научных трудов / МОН Украины , ХНАДУ. – Харьков : Из-во ХНАДУ, 2009. – Вып. 45. – С. 7-9.
- Цехмістрова, Г. С. Кредитно-модульна технологія навчання у вищих навчальних закладах України в умовах реалізації вимог Болонського процесу [Текст] / Г. С. Цехмістрова // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України ; Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 63 : ч. 1. – С. 49-52.
- Чайкіна, Н. О. Моніторинг якості підготовки фахівців у системі вищої освіти [Текст] / Н. О. Чайкіна // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 5. – С. 46-52.
|