|
Zhyhadlo, O. Collaborative online international learning in legal education: a polish-ukrainian case study [Текст] / O. Zhyhadlo, K. Szczepanowska // Вища освіта України. – 2025. – № 1. – P. 74-81. – DOI: https://doi.org/10.32782/NPU-VOU.2025.1(96).10.
Спільне міжнародне онлайн-навчання (СМОН) стає ефективним підходом до розвитку правових знань і м’яких навичок. У цьому дослідженні проаналізовано проєкт СМОН для студентів-правників з України та Польщі з огляду на його вплив на академічну успішність, працевлаштування та професійне зростання. Дослідження також визначає такі труднощі, як різниця в академічній культурі, комунікаційні бар’єри та різні очікування учасників. Дослідження підкреслює потенціал СМОН для навчання правничої англійської мови, зміцнення цифрових навичок викладання та сприяння співпраці між закладами освіти. Автори надали рекомендації щодо створення проєктів СМОН з акцентом на інклюзивність, структуровану командну роботу та інституційну підтримку. |