|
Роль системного та синергетичного підходів у фундаменталізації математичної підготовки майбутніх технічних фахівців [Електронний ресурс] / А. Коломієць, Г. Кашканова, М. Ковальчук, О. Прозор // Педагогіка безпеки. – 2025. – Т. 10, № 1. – С. 41-48. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2025-10-1-041-048.
Розглянуто проблему фундаменталізації математичної підготовки майбутніх технічних фахівців як головний чинник підвищення якості освіти. Досліджено, що математична підготовка майбутніх технічних фахівців поєднує в собі як статичну, так і динамічну складові, що зумовлює необхідність використання різних методологічних підходів до її реалізації. Математична підготовка виступає не лише як система теоретичних знань, але і як основа розвитку аналітичного мислення, здатності розв'язувати професійні завдання та будувати математичні моделі. У роботі особлива увага приділяється методологічним аспектам, а саме - застосуванню системного та синергетичного підходів до організації математичної підготовки. Системний підхід постає як інструмент упорядкування навчального процесу, що забезпечує ієрархічну структуру знань, логічну послідовність їхнього викладання. |