|
Педагогічне спілкування в системі комунікативних компетентностей викладача ЗВО [Електронний ресурс] / М. Лісовий, Т. Рисинець, В. Юкало, І. Кобилянська // Педагогіка безпеки. – 2025. – Т. 10, № 1. – С. 18-25. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2025-10-1-018-025.
В результаті аналізу наукових джерел схарактеризовано систему стилів педагогічного спілкування, особливості яких залежать від обставин та індивідуальних характеристик його учасників. Підкреслено, що від обраного викладачем стилю роботи залежить не тільки те, які взаємини сформуються зі студентами, а й ставлення студентів до знань і безпосередньо до самого освітнього процесу. Зроблено висновок про те, що успішність педагогічної діяльності багато в чому залежить і від рівня комунікативної культури та компетентності педагога, який повинен володіти багатьма комунікативними й перцептивними навичками і уміннями, вміти грамотно подавати матеріал і володіти мовними та комунікативними компетентностями, враховувати індивідуально-психологічні та когнітивні особливості студентів. |