Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Радзіховська, Ю. М.
    Психологія маркетингу в умовах віртуальної реальності бізнесу: мотиваційний аспект [Електронний ресурс] / Ю. М. Радзіховська
    // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 72-83. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.72.83.

   В результаті дослідження з'ясовано, що сучасні бренди використовують психологію, щоб привернути увагу споживачів та всіляко вмотивувати їх до покупки. Так до стратегій підприємницької діяльності включені наступні принципи: феномен Баадера-Майнхофа або «Ілюзія частотності», сила образів та історії, антропоморфізм, ефект приманки, страх втрати. Приведено власне розуміння психології маркетингу під яким пропоновано розуміти деяке відгалуження прикладної психології, що вивчає детермінанти, які впливають на ставлення клієнтів до тих чи інших товарів і миттєве заохочення їх до покупки.

  УДК 658.8.013


            


Є складовою частиною документа Innovation and Sustainability [Електронний ресурс] = Інновації та сталий розвиток : scientific journal / МОН України, ВНТУ. – Електронний журнал. – 2023. – № 1.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'