Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Калініченко, С. М.
    Формування корпоративної культури як фактора підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства [Текст] / С. М. Калініченко, А. В. Грібіник, А. В. Аврята
    // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 158-163. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.158.163.

   Корпоративна культура впливає на працездатність менеджерів організації, рівень обслуговування, взаємодію з внутрішнім та зовнішнім середовищем. Формування корпоративної культури - актуальна задача кожної туристичної організації, яка прагне плідно та повноцінно функціонувати в сучасному конкурентному середовищі. Метою статті є дослідження ролі корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності туристичного підприємства.

  УДК 338.439


            


Є складовою частиною документа Innovation and Sustainability [Текст] = Інновації та сталий розвиток : scientific journal / МОН України, ВНТУ. – 2023. – № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'