Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Кіндрацький, Б.
    Вплив інтенсивності розгону автомобіля на навантаженість елементів двомасового маховика і трансмісії (англ. мов.) [Текст] / Б. Кіндрацький, Р. Литвин, О. Осьмак
    // Transport Technologies. – 2022. – Vol. 3, № 1. – С. 65-76. – DOI: https://doi.org/10.23939/tt2022.01.065.

   У статті розроблено математичну та імітаційну (у середовищі MATLAB Simulink) модель автомобіля з ДМП у період пуску, яка враховує залежність крутного моменту та потужності ДВЗ від кількості обертів колінчастого вала та нерівномірності обертання, інерційні та жорсткі параметри автомобіля, дорожній опір. Встановлено, що при рушанні автомобіля на першій передачі максимальне навантаження на пружинні елементи ДМП і трансмісії припадає на початковий момент включення зчеплення і перевищує максимальний ефективний крутний момент двигуна внутрішнього згоряння в 1,6 рази, має яскраво виражений коливальний характер і стабілізується в міру прискорення автомобіля.

  


            


Є складовою частиною документа Transport Technologies [Текст] = Транспортні технології : scientific journal. – 2022. – Vol. 3, № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'