Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Гейміфікація в навчальному процесі: реаліз (англ. мова) [Текст] / Н. Шаховська, К. Рейман, Ю. Бобало, В. Бригілевич
    // Computational Problems of Electrical Engineering. – 2022. – Vol. 12, № 1. – С. 1-6. – DOI: https://doi.org/10.23939/jcpee2022.01.001.

    У роботі представлено архітектуру системи освіти з гейміфікацією.  Система оцінювання практичних знань і вмінь через гру розроблена для оптимізації навчального процесу та прояву творчого мислення учнів. Основна мета цієї системи – спростити та автоматизувати процес навчання в навчальних закладах

  


            


Є складовою частиною документа Computational Problems of Electrical Engineering [Текст] = Обчислювальні проблеми електротехніки : scientific and technical journal. – 2022. – Vol. 12, № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'