|
Якість освіти та інноваційний розвиток: нова українська школа в контексті глобальних тенденцій (англ. мовою) [Текст] / Кремень, Г. В, Гриневич [et al.] // Science and Innovation. – 2022. – Vol. 18, № 1 (103). – С. 29-43.
З'ясовано глобальні вірогідні зв'язки між якістю шкільної освіти та факторами внутрішньо-освітянського та зовнішньо-контекстуального впливу на якість освіти. З-поміж розглянутих дев'яти чинників якості освіти школярів з читання, математики і природничих наук, особливо впливовими (резонансними) і стійкими виявилися ендогенна фактична тривалість освіти та екзогенна частка ВВП, що спрямовується на наукову сферу. При цьому впливовість зазначеної частки ВВП більша, ніж тривалості освіти. Обґрунтовано рекомендації щодо підвищення ефективності НУШ. |