Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Дума, О. І.
    Новітні технології маркетингових досліджень та аналізу ринку [Текст] / О. І. Дума, М. С. Мельник
    // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2021. – Vol. 3, № 2. – С. 29-39.

   Систематизовано наукові підходи до трактування понять"маркетингове дослідження ", "методи маркетингових досліджень".

  УДК 658.8.012.12


            


Є складовою частиною документа Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development [Текст] = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : journal / editor-in-Chief Igor Oleksiv. – 2021. – Vol. 3, № 2.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'