ERROR
На прикладі змішаної гальмівної системи легкового транспортного засобу виконано оцінку впливу стабільності характеристик його гальмівних механізмів на процес гальмування. Отримані результати дозволяють зробити висновок про те, що при холодних і остиглих гальмівних механізмах транспортного засобу значення математичного очікування коефіцієнта тертя і розсіювання його значень приблизно однакові. Виконаний розрахунок показує, що зі зміною коефіцієнта тертя на 8–20 % відбувається зміна гальмівного моменту на 20–30 %. При цьому різниця між найбільшим та найменшим гальмівними моментами може становити 50 %.
Завантажити Додати до списку
Є складовою частиною документа Вісник машинобудування та транспорту [Електронний ресурс] : науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – Електрон. журн. – 2022. – № 1.
Теми документа
Статистика використання: Завантажень: 2