Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Карпій, О. П.
    Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача [Текст] / О. П. Карпій, Н. Р. Струк
    // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2020. – Vol. 2, № 2. – С.119-126.

   Наведено основні перевагисувенірної реклами та визначено користь від її використання. Подано структуру надходження сувенірів на риноку України.

  УДК 339.138


            


Є складовою частиною документа Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development [Текст] = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : journal / editor-in-Chief Igor Oleksiv. – 2020. – Vol. 2, № 2.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'