Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Хадріан, П. С.
    Можливості використання аудиту як інструменту маркетингового контролю:на прикладі польського та українського підприємств (англ.м.) [Текст] / П. Стець О. Хадріан
    // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2020. – Vol. 2, № 2. – С. 79-91.

   Стаття присвячена питанням маркетингового контролю.

  


            


Є складовою частиною документа Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development [Текст] = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : journal / editor-in-Chief Igor Oleksiv. – 2020. – Vol. 2, № 2.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'