Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Шеремет, М.
    Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи [Текст] / М. Шеремет, Д. Супрун
    // Вища освіта України. – 2022. – № 1-2. – С. 51-56.

   Підняте питання Європейського вибору: освітніх цінностей світового та національного рівня. Акцентується увага на важливості та необхідності вивчення і втілення прогресивного зарубіжного досвіду у сфері вищої освіти. Указано на шляхи провадження в вітчизняне суспільство новітньої парадигми інклюзивного соціально-освітнього середовища в якості базису соціальної захищеності, відповідальності та соціальної згуртованості громадян України в умовах сучасних інтеграційних викликів засобом формування соціально-корпоративної відповідальності та зобов'язаності університетів і зміцнення соціальної згуртованості загалу. Визначено актуальні питання ролі університетів у суспільстві, стратегії та тренди їх модернізації, а саме промоуції та маркетингу університетів, здійснення профорієнтаційної роботи, сприяння кар’єрному розвитку студентів, інтернаціоналізації освіти тощо.

  УДК 37.014.3:339.138


            


Є складовою частиною документа Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис. – 2022. – № 1-2.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'