|
Шеремет, М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи [Текст] / М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України. – 2022. – № 1-2. – С. 51-56.
Підняте питання Європейського вибору: освітніх цінностей світового та національного рівня. Акцентується увага на важливості та необхідності вивчення і втілення прогресивного зарубіжного досвіду у сфері вищої освіти. Указано на шляхи провадження в вітчизняне суспільство новітньої парадигми інклюзивного соціально-освітнього середовища в якості базису соціальної захищеності, відповідальності та соціальної згуртованості громадян України в умовах сучасних інтеграційних викликів засобом формування соціально-корпоративної відповідальності та зобов'язаності університетів і зміцнення соціальної згуртованості загалу. Визначено актуальні питання ролі університетів у суспільстві, стратегії та тренди їх модернізації, а саме промоуції та маркетингу університетів, здійснення профорієнтаційної роботи, сприяння кар’єрному розвитку студентів, інтернаціоналізації освіти тощо. |