Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Обґрунтування впливу зміни коефіцієнта міжосьового розподілу гальмівної сили на керованість легкового автомобіля [Текст] / О. І. Назаров, В. А. Кашканов, Р. С. Гуменюк, Є. А. Котік
    // Вісник машинобудування та транспорту. – 2021. – № 2. – С. 72-79. – DOI: https://doi.org/10.31649/2413-4503-2021-14-2-72-79.

   Розглядається зміна радіуса миттєвого центра повороту легкового автомобіля, що рухається по криволінійній траєкторії під час гальмування, з урахуванням бічного уводу коліс обох осей автомобілів, як обладнаних електронними системами стеження за процесом гальмування, так і не обладнаних такими. Запропоновано критерій щодо оцінки керованості легкових автомобілів, які рухаються по криволінійній траєкторії в загальмовуваному стані, шляхом зіставлення відношення поточної швидкості автомобіля до подовжньої бази із співвідношенням коефіцієнтів бічного уводу шин до добутку подовжньої бази автомобіля, маси і косинусів кутів, що характеризують положення нового миттєвого центра повороту.

  УДК 629.083


            


Є складовою частиною документа Вісник машинобудування та транспорту [Текст] : науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – 2021. – № 2.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'