Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Крупчатнікової, Ю. С.
    Теоретико-прикладні аспекти маркетингової діяльності в Україні [Текст] / Ю. С. Крупчатнікової
    // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2015-2017.

   Розглянуто організаційний аспект управління маркетингом на підприємстві. Визначено головні відмінності в цілях і завданнях відділів маркетингу та збуту, а також розподіл функцій маркетингу між іншими підрозділами підприємства.

  УДК 658.8


            


Є складовою частиною документа Науково-технічна конф. підрозділів Вінниц. нац. техн. ун-ту (45 ; 2016 ; Вінниця). Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. [Текст] : збірник доповідей. Т. 3 / Науково-технічна конф. підрозділів Вінниц. нац. техн. ун-ту (45 ; 2016 ; Вінниця) ; МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – 1487 - 2216 с. – 500,00 грн.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'