Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Герус, О.
    Дискурс-аналіз комерційної реклами в контексті дослідження практик споживання [Текст] / О. Герус
    // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2018. – № 2. – С. 142-165.

   У статті запропоновано концептуальні уявлення, необхідні для обгрунтування характеристик процесу конструювання комерційною рекламою дискурсивних практик українських споживачів.

  УДК (316.7:659.11)


            


Є складовою частиною документа Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст] : науково-теоретичний часопис. – 2018. – № 2.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'