Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Ідентифікація зворотної багаторежимної моделі авіаційного двигуна ТВ3-117 на основі нейромережевих технологій (на англ. мові) [Текст] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, І. Г. Дерев'янко [et al.]
    // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. – 2019. – № 1(7). – С. 43-50.

   Установлено, що похибка ідентифікації авіаційного двигуна ТВ3-117 за допомогою нейронної мережі типу персептрон не перевищила 1,8 %; для нейронної мережі радіально-базисної функції (РБФ)–4,6 %, в той час як для класичного методу (МНК) вона складає близько 5,7 % у розглянутому діапазоні зміни режимів роботи двигуна. З’ясовано, що нейромережеві методи більш робастні до зовнішніх збурень: для рівня шуму ? = 0,01 похибка ідентифікації авіаційного двигуна ТВ3-117 при використанні персептрона зросла з 1,8 до 3,8 %; для нейронної мережі РБФ–з 4,6 до 5,7 %, а для методу найменших квадратів–з 5,7 до 13,93 %.

  УДК 629.735


            


Є складовою частиною документа Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості [Текст] = Innovative technologies and scientific solutions for industries : щоквартальний науковий журнал / ХНУРЕ. – 2019. – № 1(7).



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'