Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Дутчак, М. С.
    Методи та програмні засоби автоматизованої побудови адаптивної траєкторії навчання [Текст] / М. С. Дутчак
    // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2020. – № 2. – С. 58-66.

   Одним з основних методів дослідження став експеримент, який дозволив оцінити рівень досягнення поставленої мети та технічні параметри програмних засобів. Експериментом вважається автоматизована побудова і вибір оптимальної для конкретного студента адаптивної траєкторії навчання, проходження занять студентом відповідно до цієї траєкторії, внесення цієї адаптивної траєкторії у базу знань системи із зазначенням оцінки рівня досягнення поставленої мети. Таким чином, кожне проходження дисциплін студентами уточнює і удосконалює процедуру побудови адаптивної траєкторії навчання з урахуванням накопичених знань. Розроблена адаптивна система передачі та контролю знань удосконалюється і «навчається» в процесі навчання студентів.

  УДК 378:004.415.2


            


Є складовою частиною документа Вісник Вінницького політехнічного інституту [Текст] : науковий журнал / МОНУ, ВНТУ. – 2020. – № 2.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'