|
Штовба, О. В. Глобальні бренди в наукових дослідженнях: тенденції останнього десятиріччя [Електронний ресурс] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. – 2019. – № 4. – С. 1-9.
Проаналізовано динаміку підтримки наукових досліджень глобальними брендами та динаміку використання глобальних брендів у наукових дослідженнях протягом останніх 10 років. Аналіз здійснено за наукометричним підходом за даними бази Scopus. Підтримка оцінювалася кількістю публікацій, в яких глобальний бренд згадується в розділі з інформацією про фінансування дослідження. Використання оцінювалося кількістю публікацій, в яких глобальний бренд згадується в презентаційній частині статті, тобто в назві, в ключових словах або в анотації. |