|
Донець, В. Проблема підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії [Електронний ресурс] / В. Донець // Педагогіка безпеки. – 2019. – Т. 4, № 2. – С. 160-165.
Проаналізовано особливості підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії та проблеми, які виникають при цьому. На підставі аналізу наукових джерел, було з'ясовано, що до найпоширеніших недоліків під час впровадження інклюзивного навчання належать: недостатня підготовка фахівців до здійснення професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі, нестача висококваліфікованих фахівців, які здатні забезпечити процес навчання в умовах інклюзії, а також психологічна неготовність вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами. Проаналізовано закордонний досвід впровадження інклюзії та напрямки вдосконалення середньої освіти. |