|
Подлєсний, С. В. Актуальність використання STEM-STEAM-STREAM-технологій в сфері інженерно-технічної освіти для сталого розвитку економіки України [Текст] / С. В. Подлєсний, О. Ф. Тарасов // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 2. – С. 123-131.
Розглянуто актуальну проблему вдосконалення системи інженерної освіти, а саме нового напряму - STEM-STEAM-STREAM-освіти. Мета дослідження - проаналізувати сутність і зміст STEM-освіти, виявити основні проблеми і протиріччя, позначити основні підходи до його розробки. Теоретико-методологічною основою дослідження стали системний, компетентнісний та особистісно-діяльнісний підходи. Особливо відмічена складність і багатогранність STEM-освіти, в результаті чого для вирішення питань, пов'язаних з відсутністю STEM-грамотності, розробляються найрізноманітніші програми за видом, напрямком і рівнем складності. |