Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Бойчук, Ю. Д.
    Окремі аспекти застосування кваліметричного моделювання у дослідженні компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / Ю. Д. Бойчук, М. С. Астахова
    // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 2. – С. 52-59.

   Проаналізовано сучасні підходи до використання методу кваліметричного моделювання щодо розвитку компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності в системі післядипломної педагогічної освіти. Розроблено базові моделі оцінювання компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності та якості профілактичної роботи в закладі загальної середньої освіти. Об'єкт дослідження - компетентність із безпеки життєдіяльності вчителів. Мета роботи - розробити кваліметричні моделі оцінювання компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності та якості профілактичної роботи. Аналіз сучасних вимог до безпеки закладів освіти та якості освіти з безпеки життєдіяльності показав необхідність розробки відповідних кваліметричних моделей, які дозволять відстежувати показники безпеки та приймати корегувальні управлінські рішення.

  УДК 371.5:614.8


            


Є складовою частиною документа Педагогіка безпеки [Електронний ресурс] = Pedagogy of security : міжнародний науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – Електрон. журн. – 2017. – № 2.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 10





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'