Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Науменко, Ю. О.
    Дослідження ефективності реклами в умовах конкуренції товаровиробників [Текст] / Ю. О. Науменко
    // Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Кібернентика. – Київ : Київський університет, 2016. – № 1 (16). – С. 20-26.

   Запропоновано та досліджено модель оптимізації рекламного бюджету, рекламні видатки у якій розглянуто в якості інвестицій

  УДК 519.87


            


Є складовою частиною документа Київський національний університет ім. Т. Шевченка. Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Кібернентика [Текст]. № 1 (16) / Київський національний університет ім. Т. Шевченка. – Київ : Київський університет, 2016. – 63 с. – 15,33 грн.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'