Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Яремчук, О. В.
    Наукова школа історичної психології І. Г. Білявського: історія та перспективи подальших досліджень [Текст] / О. В. Яремчук
    // Педагогіка і психологія. – 2018. – № 4. – С. 72-81.

   Висвітлено теоретико-методологічні положення та науковий доробок Одеської школи історичної психології від її витоків до сучасного стану міждисциплінарних психоісторичних досліджень. Предметом історичної психології є соціально-історична свідомість і несвідоме як реальність, що пов'язує людину із суспільством, цивілізацією, історією в цілому. Психоісторична реконструкція психічних процесів особистості в історії (І. Г. Білявський, В. О. Шкуратов) дала змогу осмислити психологічне становлення минулих поколінь. Для сучасної психологічної думки науковий внесок І. Г. Білявського як ученого, наставника і організатора науки цінний у кількох створених ним змістових аспектах. Це, зокрема: теоретико-методологічні основи історичної психології як науки; система психологічних знань, яка презентує авторське бачення способів класифікації і змістового наповнення окремих психічних явищ і психіки загалом; вчення про психоісторичний розвиток свідомості від стародавності до Нового часу; психоісторичні дослідження містичних учень в новітній історії психологічної науки; культурно-історичний діалогічний підхід до вивчення мистецтва як психологічного свідчення часу.

  УДК 159:930](091)-051


            


Є складовою частиною документа Педагогіка і психологія [Текст] : вісник АПН України, науково-теоретичний та інформаційний журнал. – 2018. – № 4.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'