Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Секундант, С.
    «Учитися філософувати»: роль історії філософії та теорії аргументації в реформі філософської освіти [Текст] / С. Секундант
    // Sententiae. – 2018. – № 1. – С. 219-232.

   Автор обґрунтовує тезу про ключову роль реформи філософської освіти за умов соціально-економічної кризи. Без цієї реформи унеможливлюється формування нового менталітету, а без зміни менталітету неможливі жодні інші реформи.

  


            


Є складовою частиною документа Sententiae [Текст] : науковий журнал / ВНТУ, Український філософський фонд. – 2018. – № 1. – 200 пр.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'