Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Багаєва, Т.
    Місце та роль соціології бредингу в розбудові та викладанні комунікаційних дисциплін [Текст] / Т. Багаєва
    // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2018. – № 1. – С. 151-179.

   Соціологія бредингу (комунікативного управління рекламою) - нова дисціпліна для України,побудована на поглинанні та концептуалізації загальних маркетингових підходів до брендингу,інтеграції міждисціплінарних досліджень та іх адаптації через переглянутих тезаурус соціологічної науки.

  


            


Є складовою частиною документа Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст] = Sociology: theory, methods, marketing : науково-теоретичний часопис. – 2018. – № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'