Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Івохін, Є. В.
    Математичні моделі процесу розповсюдження реклами в соціальній групі [Електронний ресурс] / Є. В. Івохін, В. О. Навродський
    // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 6. – С. 122-127.

   Змодельовано та досліджено процес розповсюдження реклами шляхом комунікації в межах заданої цільової аудиторії. Використано підходи, що базуються на моделях соціальної та фізичної аналогій процесів обміну інформацією у соціальній мережі. Результати отримано для визначеного рівня взаємної довіри користувачів та заданого порогу сприйнятливості до реклами в осіб цільової аудиторії, а також на основі використання моделей дифузії інформації у соціальній групі.

  УДК 517.92


            


Є складовою частиною документа Вісник Вінницького політехнічного інституту [Електронний ресурс] : науковий журнал / МОНУ, ВНТУ. – Електрон. журн. – 2017. – № 6.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 1





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'