Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Венедіктова, І.
    Авторське право на елементи літературного твору у комп’ютерній відеогрі [Текст] / І. Венедіктова
    // Право України. – 2018. – № 1. – С.92-102.

    Комп’ютерна відеогра є складним твором, істотними елементами якого будуть ті, що належать саме до літературних творів: сюжет і персонаж. Розу міння відеоігор не може зводитись лише до розуміння їх як комп’ютерних програм – об’єктів авторського права (вихідний та об’єктний коди, які є охоронюваними з точки зору права). Мета статті полягає в науковому обґрунтуванні авторсько-правової охорони літературного твору, який покладено в основу комп’ютерної відеогри, крізь такі істотні елементи, як сюжет і персонаж. Комп’ютерна відеогра містить певні елементи літературного твору, що надає можливість адаптувати її сценарій для створення сценарію кінофільму чи роману або, навпаки, адаптувати сценарії фільмів та літературних творів для створення комп’ютерних відеоігор. Для авторсько-правової охорони важливо виділити кожен елемент відеогри з метою його аналізу на предмет відповідності критеріям охороноздатності. Таким чином, в основу більшості комп’ютерних відеоігор покладено літературний твір – сценарій. Персонаж комп’ютерної гри водночас є частиною літературного твору. Поширеним явищем убачається створення на основі комп’ютерних ігор похідних творів, здебільшого кіно-та мультиплікаційних фільмів, що передбачає передання майнових прав на використання сценаріїв, на персонажів комп’ютер них відеоігор.

  


            


Є складовою частиною документа Право України [Текст] : юридичний журнал. – 2018. – № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'