Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Романенко, Є. О.
    Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай
    // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 6. – С. 102-1109.

   У статті з'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього сульспівства в цілому шляхом використання широкого спектру маректингових інструментів.

  


            


Є складовою частиною документа Актуальні проблеми економіки [Текст]. – 2016. – № 6.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'