Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Пасічник, В. В.
    Моделювання інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами [Текст] / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич
    // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2015. – № 3. – С. 58-65.

   Досліджено специфіку освітніх процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами. Обґрунтовано подання етапів інклюзивного навчання з використанням апарату формальних граматик. Процес інклюзивного навчання складається з кількох функціональних етапів та вимагає врахування значної кількості складових, що обумовлює доцільність поетапного задання елементів формальної граматики. Врахування контексту в формальних граматиках дає змогу структуровано подавати особливості реалізації наступних етапів набуття освіти у залежності від результатів, отриманих на попередньому етапі. Можливість врахування контексту допускає адекватне відображення та реалізацію специфічних залежностей, що виникають в ході інклюзивного навчання. Методологічні основи формування комплексу інформаційних технологій супроводу інклюзивних освітніх процесів спираються на розроблену формальну модель інклюзивного навчання.

  УДК 004.942


            


Є складовою частиною документа Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія [Текст] : міжнародний науково-технічний журнал. – 2015. – № 3.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'