Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Литовченко, І. Л.
    Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / І. Л. Литовченко, І. О. Шкурупська
    // Економіка України. – 2015. – № 5. – С. 29-39.

   Розглянуто основні підходи до оцінки синергетичного ефекту, який виникає при використанні інтегрованих маркетингових комунікацій для просування підприємствами різних товарів і послуг.

  УДК 658.8:697


            


Є складовою частиною документа Економіка України [Текст] : науковий журнал. – 2015. – № 5.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'