Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Чухрай, Н. І.
    Сутність і класифікація методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-оріентованих підприємств [Текст] / Н. І. Чухрай, З. О. Коваль
    // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 7. – С. 118-129.

   У статті розглянуто можливості застосування та сутність методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій з урахуванням вартісної орієнтації підприємством.

  


            


Є складовою частиною документа Актуальні проблеми економіки [Текст]. – 2013. – № 7.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'