|
Савчук, Т. Кластеризація клієнтів компанії при вирішенні задач цільового маркетингу [Текст] / Т. Савчук, Р. Луженецький // Proceedings of the Eighth International Scientific-Practical Conference "Internet-Education-Scince" (IES - 2012), 1-5 October, 2012 : збірник праць восьмої міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 1 - 5 жовтня 2012 року / МОНМС України, ВНТУ, Ін-т інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії. – Vinnytsia : VNTU, 2012. – С. 214.
Обґрунтовано доцільність використання компаніями цільового маркетингу, визначено основні етапи кластерного аналізу при вирішенні задач цільового маркетингу, а також формалізовано задачу кластеризації клієнтів компанії, що базується на атрибутах, що їх характеризують. |