Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Штовба, С. Д.
    Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба
    // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 2. – С. 45-48.

   Запропоновано новий наукометричний показник, що оцінює дифузію знань. Він має дві складові, які визначаються за кількістю прямих та прихованих цитувань. Запропонований підхід успадковує механізми оцінювання діяльності персоналу в сітьовому иаркетингу. Аналогом прямого цитування виступають персональні продажі працівника, а непрямого цитування - продажі його команди.

  УДК 001.9


            


Є складовою частиною документа Вісник Вінницького політехнічного інституту [Текст] : науковий журнал / МОНМСУ, ВНТУ. – 2012. – № 2.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'