Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Дудко, О. С.
    Оцінювання дієвості та ефективності реклами [Текст] / О. С. Дудко
    // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 3. – С. 174-182.

   У статті розглянуто поняття ефективності та дієвості рекламних заходів. Запропоновано формулу визначення дієвості реклами та індекс економічної ефективності реклами, за якими замовники реклами матимуть змогу оцінити доцільність проведення кожної окремої рекламної компанії.

  УДК 659


            


Є складовою частиною документа Актуальні проблеми економіки [Текст]. – 2012. – № 3.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'