Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
У050я73
С 25          SWOT-аналіз - основа формування маркетингових стратегій [Текст] : Навчальний посібник / За ред. Л.В. Балабанової. – 2-ге вид., випр. і доп. – К. : Знання, 2005. – 301 с. – (Вища освіта XXI століття).

   Викладено зміст і методологію SWOT-аналізу як інструменту стратегічного менеджменту та маркетингу підприємства в умовах ринкової економіки.

ISBN 966-8148-92-4  ББК У050я73


            



Примірники
Місце збереження Кількість В наявностi
301 - від. книгозберігання 1 1
404 абон.суспільн. і гуманітар. 2 2
704 - ч/з наук. літ., економ.та 2 2


Теми документа


Статистика використання: Видач: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'